avatar och bråk. / sara

skött skolan hela dagen. gick fort. torsdag idag och jag tycker det är sjukligt skönt för det är faktist fredag imorgon, sen lov! :) har vart hemma sen 4a då skolan slutat. är med jesper och matilda. jag och jesper var nyss i norsha och köpte svull och cigaretter. kom hem nyss igen. ska ser avatar. och matilda åker till stallet nu. målaren här hemma har blåst min mamma så in i helvete.. han ljuger om timmar han är här och säger att han än så länge ska ha 20 000 kr. för en hall och ett rum hallÅ? mamma avskeda han nu. han är nämligen utlänning inte för att jag trycker ner utlänningar. men dom har stor släkt. mamma känner sig hotad och säger att vi måste låsa om oss och herregud! det är inte för att det är dyrt utan att det är lika mycket han ska måla kvar och så mycket pass pengar behöver man inte betala för det. patetiskt tycker jag bara. nu ska jag svulla med jesper och se film iallafall, vi är hemma med teddy. får inte äta allt för mycket så jag får hjärtattack, eller hur var det? :(


jag jesper och matilda nyss


jesper och teddy. (lejon kungen haha)


jag, jesper och matilda igen. bästa är vi loveu

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

frågestunden?

2010-02-18 @ 22:09:49
Postat av: Anonym

frågestunden?

2010-02-18 @ 22:19:51

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0