svar på lite kommentarer / Sara

1. Fråga: är jesper med er, men inte crille?

Svar: Jesper följde med till Egypten men inte Crille!


jag, jesper och matilda när vi snorklade nu i egypten.


2. Fråga: heej sara, vad hette sidan där du och crille kolla på spahotell (stockholm)?
ha det så bra nu gumman ! puss puss <3

Svar: Heloo lilla Anna, sidan heter http://www.selmacityspa.se/
Har haft det jätte bra och vi måste ses ni på lovet innan skolan! pussis <3



3. Fråga: Hej :)
Vart är Saras gröna tröja ifrån? Riktigt snygg!
Om det nu är Sara vill säga!
Grymt bra blogg tjejer!

Svar: Den gröna transparenta tröjan är från Monki och det är jag Sara som har den på mig ja! Tack tjejen :)


Frågan var från den här kvällen och här är Jessica och jag på förfest här hemma hos mig och matilda.

Nu sitter vi här och börjar julklappsutdelningen, Timmy är tomte! Vi har tryckt i oss massa tacos också. man bara äter och äter. vi hörs sen. God jul på er!


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0