NEW IN.


Kavajen är från Monki och det var halva priset på den så det blev 250 kr, jag gillar den verkligen!Skinnhandskarna är från Åhlens 249 kr. Rödinpackning från hårvårdsbaren 135 kr om jag minns rätt? Köpte detta igår.

Milla sov här inatt som sagt och tidigt idag åkte hon, jag och tilda in till stan idag. vi har kollat i varje butik men hitta inget! Vi tog käk på chili wook istället hähä. Nu är vi här hemma och jag ska ta i min inpackning nu med en dusch! Ni får snart dagens outfit!
S A R A 


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0