I wanna lay sunbathing.



Bild 1: jag, lisa och jessica på en fest i somras. Bild 2: jerre, jag och jacke en dag i somras hos mig.

Sitter i skolan, slutar när som. vi ser på en äcklig slaktfilm och jag kan inte kolla. mår illa och tycker så jävla synd om djuren!! ush vad hemskt det är :( Vi fick nyss veta att vi inte behöver komma till skolan imorgon pga vi har inget att göra ändå haha så GÖTT LEDIGA IMOROGN. ska va med älskling och sova över med honom idag. ska nog möta han på stan när som! vi hörs sen. bye bro!
S A R A

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0