I LOVE YOU.

Det här fick jag av min älskling i julklapp :') Shortsen är från modekungen och är mörkbruna i skinn med fodring innanför och lite runt om som ni ser! Så jävla snygga! Han är världens bästa, världens bästa pojkvän! Idag följde jag med han till Lindö till hans släkt och vi käka god trerätters mat och hade det trevligt och mysigt! Ikväll ska jag va med två tjejer som jag saknar som inibombäään plus Matilda. GREAT. Har fått bra paketer av min familia med, en platt-tv, pengar, perfym, presentkort och accosearer mm. nöjd som satan.

LOVE YOUU
S A R A


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Saras Christopher

Bästa flickvännen i världen! Jag älskar dig!! <3

2010-12-26 @ 18:27:59
Postat av: Sandra

älskar shortsen!

2010-12-30 @ 17:37:54
URL: http://sauhndra.blogspot.com/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0