En ny svart.



Från  Monki  och  det  var  halva  priset  så  fick  den  för  200  kr  .

Köpte denna igår i Linköping och även lösögonfransar och rough! Nu är det nyårsafton och jag har fått i mig frukost och ska ta en dusch nu. Vid 2 ska vi ha fika hos pappa sen drar jag, bella, matilda hem till jessica för fix och gott käk. Vi hörs hos henne! Mina nyårskläder blir inget speciellt, där av att denna nyårsafton inte blev som vi hade tänkt oss! men det ska nog bli bra ändå!
S A R A

Hottemptations Kommentarer
Postat av: din skratt guide

Hejsan, gillar du de är extra goda skrattet om dagen ?

kolla då in min blogg & skratta ! :D

2010-12-31 @ 13:18:38
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0