we can rock you


Såhär ser mitt rum ut nuförtiden hihi , jag bella och jessica bäddade såhär i söndags natt , mywsigt heh!

Vi var på utebio istan ikväll där joinade mina tjejor jessica bellie och sara mig + två killkompisar till oss som vi inte umgåtts med på ett tag, jacke och jerre dom var dock tvugna att dra ganska fort hah

Inatt blir det bella och sara som sover i mitt rum med mig , jessica har tandläkartid att passa tomorröw, you go girl. NU BLIR DET SKRÄCKIS!!!!


random bild från ikväll på utebion
foto:isabelle gustafsson
vi som syns , sara jag och jacke hahaha
/MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0