restaurang och minigolf


såhär god var min middag i solnedgången idag! Svull svull. Mina nergågna 3 kg måste väl få firas med fett?  Jag köpte även med godis på hemvägen, Jag ska på poolparty imorgon & då är det supergott med godis blandat med sprit!

Jag börjar bli blek nu också. Men nästa vecka ska det bli riktig värmebölja igen. Så då blir det tja migrän & riktigt mycket solning! Ikväll blir det lungt, de flesta är ute så jag får tagga morgondagen genom att sova..Har ju godis så det är väl bara att sätta på någon film så pömsar jag till ganska snabbt.

Puss sålänge/ Evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0