I think it's great.


frukost i skolan!


jessica, stoffe och jag!


söt jessica :)


stoffe och jag är coola.


igen


stoffe provar snigg tröja!


fika på waynes, bella och jessica!


jag och matilda


simon och jacke. de + fabbe kom och satte sig och fika med oss ett tag. saknade killar!


jessica :)


matilda och jag haha!


vi igen haha

skolan idag va 08:30-09:00 !! delades ut lappar och lite prat sedan fick vi alla rast medans vi väntade in våra mentor samtal. vilket innebar över 2 h men då blev det frukost i caféterian . mentor samtalet pågick i 20 min...
vi gick ner till stan efteråt och kika runt på kläder sedan en fika som ni ser. men det bästa utav allt, VI ÄR LEDIGA IMORGON! hur skönt?

/  S A R A


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0