svar på kommentar

:D om ha ha ha bella & jag , "jag vet inte":

Hejj Sara & Matilda. Jag tycker att eran musik smak är så bra, perfekta låtar som passar mig också (A).
Jag undrar om ni kan lägga upp en lista, på era favolåtar? Det skulle va jättekul?

hoppas på svar! LINA ♥


svar:
Hej Lina :)

LITE sent svarat och jag måste oxå tilllägga att det suger att man inte kan svara på kommentarer på ett snabbt sätt på bloggar , det verkligen SUGER !!!
Men jovisst kan vi lägga upp en lista , inte ikväll dock hihi men kan se till att få upp en favorit lista imorn ,
kramar sara och matilda!


matilda och sara en bild från spaninen



Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0