gårdagen <3 / matilda



























wonderful days in spain

vi har nästan 1000 bilder därifrån så orkar verkligen inte lägga in mer ikväll/natt .
 känns sjukt att man hunnit solat , badat , åkt , bil , shoppat lite , åkt flygplan, träffat älsklings hunden & hästen och sen nu ikväll sitter jag här i soffan (igen) allt detta på en dag ..
För ett dygn sen satt vi och drack drinkar på ett jätte mysigt ställe, fy saknart redan!



på alicantes flygplats idag , haha vi ville verkligen inte åka hem

jag ringde becca förut så 08.43 ska jag va färdigfixad på tågstationen .
Första dagen på gymnasiet för oss imorn, jag ska gå frisörlinjen på kungsgård för er som glömt

HUR KAN ETT SOMMARLOV GÅ SÅ FORT!!!?
snälla vi hade skolavslutning nyss :(
skulle inte konstigt nog säga nej till att gå till mossan (gamla skolan) imorn, men kanske dags att gå vidare haha
min pojkvän och hund och däckat i soffan, tar med dom in till sängen nu GODNATT!

Imorgon kommer massvis med bilder från spanien oxå som innehåller mycket outfits därifrån med.


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0