min lunch idag / sara

crille åkte till jobbet runt 11 tiden. jag har tagit det lugnt sen dess vid datan och umgåtts med min kära mor. hon köpte hem räkmackor så tog vi en varsin kaffe på det, mysigt! jag älskar min mamma vi kan prata om allt, vi känner likadant för allt skulle jag nästan kunna säga trots att vi ryker ihop ibland haha ♥




sitter och väntar på att min saknade vän milla ska jobba klart så ska vi in till stan, sedan väntas det utebio ikväll med lite vänner :) vi hörs snart igen nu ska jag ta mig en dusch!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: MATILDA

gott det såg ut ! :D

2010-08-03 @ 16:48:51
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0