la la la .. that's all i here you saying




bild från i höst-09, sådär solariebrun ska jag bli i höst med , w-e-i (fjortis face)

Godmorgon kära läsare ! Stor sol på himlen idag och jag är uppe med tuppen , min storasysters kille väckte mig för lite mer än en timma sedan med kaffe och omelett , han sa även att klockan var tolv när han väckte mig var nog det som fick mig gå upp .. haha! Klockan var bara kvart i nio då gissa om jag vart glad efter att gått och lagt mig kl4?
NU ska jag duscha, brudsen kommer om drygt två timmar.
Friday idag , dags att rocka /MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0