käk och fika / sara


min snyggcrille


jag och min goda grekiska sallad


crille på espresso house


jag på espresso house


crille på coffeehouse


jag på coffeehouse


maaah crilläää


bella sov här inatt efter festen och på eftermiddagen åkte jag in till stan och mötte upp crille. vi käkade först på guu va gott. sen gick vi och fika på espresso hous sedan vidare till coffeehous. mötte upp girlfriends vid 8 för bio och han åkte på fest i linköping då med lite boyfriends.

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0