im on my way ...


random låt .


petter , jag , becca , kalle & simon haha .






bella & petter :)

idag har jog jobbat som ett fan , slutade halv åtta ikväll sen drog jag och mamsen på kräftskiva hos massa grannar , bellas bror & bellahämta upp mig och vi drog stan med jessica , becca  , kalle , petter , simon & fabbe . Vi softa , hihi skrattat som aldrig förrrrrrrrrrrrr

nu har jag jessica , bellie och petter hos mig . Vi sitter ute och chillar på min altan med lite dricka och snacks och massa prat och fin musik . Klockan är visst mycket men fredag ju =D


HÖRS IMÖRA MED MASSA SKIT!
/MATILDA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0