GRÖNT HÅR.




angående mitt gröna hår så ska det inte se ut så!! som jag skrev nedan så är det från poolen och jag ska ha i en mängd silvershampo ikväll. vi gick till en frisör i spanien och fråga och hon sa att vi skulle köpa mineralvatten-bubbelvatten och blanda med asperin. wtf?!?!?! jag har köpt asperin men vet inte om jag orkar testa äns? men vaddå det är väl snyggt med grönt ;) ..

/ S A R A


Hottemptations Kommentarer
Postat av: linis.

du ser ut att haft det as bra i spanien stumpan! måste bara fråga hur det var första dan på jb ;) <3

2010-08-23 @ 20:26:00
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/
Postat av: linaa.

låter bra! nja det var inte riktigt som vi tänkt oss..inte så bra..men hoppas att det blir bättre med tiden ! (;

2010-08-24 @ 21:10:04
URL: http://decemberbarnn.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0