godmorgon

godmorgon kära bloggläsare.
Bloggningen är skit förtillfället men jag har haft massssor att göra. Jag ska strax in till banken för att fixa med lite pengar. Sedan ska jag beställa tid på hår spa? Aya, jag ställer upp när ingen annan kan. haha.

Jag hatar Norrköping btw, folk snackar skit lika mycket som klamydia sprids & staden är riktigt vidrig. Känns bra att man inte varit hemma på hela sommarlovet & endå får man höra grejer jag ''har'' sagt & gjort. Jag tycker bara det är kul so i don't give a shit. Payback's a bitch on me? Don't think so!



pusss/ Evelina

Hottemptations Kommentarer
Postat av: kallle

Shit norrköping är vackraste o underbaraste stan Ja0 !

2010-08-20 @ 05:14:37

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0