Dagens gjort

  • var i stan med mina brudar , vi luncha , prataaaaa , shoppa , fika och det vart en helt del skratt ,
     gillas starkt♥


    bellisen och jag

    jag och katten
  • var ute och åt ända bort i stegeborg , (resturang med uteservering vid svenska havet) nu hela kvällen med min baby , mami , hennes friend (även min tränare hah) , sara och hennes crille var oxå med. Mysigt men helt fel mat för mig , gös åt dom EUW!

    jag , crille och anette

    mami , sara och jesper.

    jesper , jag och crille

    mami , sara och jesper .

    jag och crillso .

    skulle träffat tjejerna igen efter vi hade vart ute och ätit fast tiden bara rusa iväg ...
    Nu sitter jag , sara , crille och jesper hemma hos sara&mig, dom tre ser film och svullar medans jag sitter här brevid höhö , kmr mer snart! /MATILDA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0