back in the days.

milla, matilda och jag åkte till stallet och hade de mysigt och red lite och hade med oss våran hund teddy. det var verkligen gamla feelings som kom upp från när vi red tillsammans och hade häst alla tre och var i samma stall. jag galopperade igen, det var som att flyga tror jag ååh älskar hästar!! vi tre åkte hem hit efteråt och gjorde toast och kaffe med bullar. såg bra på tv och sex and the city movie 1. hon åkte hem aldeless nyss. blev en mysig eftermiddag/kväll :) jesper kom hit förut med lite chips och läsk också, satt inte helt fel ni. nu blir det bedtime! skola imorgon igen. ni får bilder från stallet imorgon! PUSS.


jag i skolan idag, ser glad ut eller.. inte, från bellas blogg!

/ S A R A


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0