you need a GPS to find me



PÅSKLOV NU, känns skönt och behöver vila ut mig även fast de hära lovet kommer bli händelsrikt, som vanligt (?)
Redovisningen gick bra hörni, öhhhm skrev jag bra förresten? kill me slowly, please ..

Jag vet inte vad jag ska göra nu :o första gången på länge man sitter helt , aa såhär så jag ska börja duunka härliga låtar i mina högtalare och bas, sen sätta igång att försöka laga mat(inte min grej) huuhu, men jag blir på topp humör kan städa och allt möjligt till musik :') duschen är klart bäst att sjunga i iih.
Vi hörs senare babes PUSS PÅ ER. /Matildaa


Hottemptations Kommentarer
Postat av: jesper

då vet jag!

2010-04-01 @ 19:00:27
Postat av: jesper

?

2010-04-01 @ 19:14:24

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0