väldigtsegtbloggande!


den här bilden har jag lagt ut förut.
en dag ute på sjön med båten, såååå nice!

Idag har jag köpt en jättefin bikini & imorgon åker jag till Cypern! Gud vad nice det ska bli, sol sol & åter sol? Runt 20 grader på kvällen när vi kommer ner, mysigt.  Jag har en egen lägenhet med en brud där nere så det blir bra att vara ifrån föräldrarna med faktiskt. Eller ao, pappa med familj. Snart kommer farmor och då blir det middag! Jag är så hiiiiiimla hungrig efter de här sjuka dagarna.

Igår vakna jag upp ganska tidigt, tröck i mig lite huvudverks tabletter och drog mig mot stan vid 18.00. Jag åkte till Victor och Crille och tog det lungt ett par timmar, sedan träffade jag Jesper och andra Crille & Robin Vi drog oss mot blacka och 40- års fest! KLOCKRENT!! herregud vad kul det var. Men det blev liiite för mycket faktiskt. Slutade med att sitta på donken från 2-4 och keka. Sedan fick jag skjuss hem! danke sötis.


brunt e fresht!

Något jag tycker är synd är att sara och matilda och jag inte varit på jättelänge och nu ska jag bort en vecka. Men whatever, ha kul med era andra friends. Love u ♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0