literandom





today's outfit
bort med conversen & fram med de vanliga tygskorna.
jag verkligen MÅSTE ha nya converse. De ligger högst upp on the list
!
(jackan ''puffades'' upp pga blåsten!)
jacka- monki
skor- belle
leggins- bikbok
klocka- ur & penn



Jag vill bara säga hur mycket jag älskar mina närmaste kompisar. sjukt hur bra kompisar jag har, jag älskar er så himla mycket! ♥

Annars så har jag duschat, hunnit skurit upp benet och mjo lagat mat! Funderar på att städa mitt rum då jag har ca 500 kg kläder på andra halva sängen där ingen ligger och sussar ;) haha. Resten ligger på min fotölj och lite överallt på golvet = not so fresh!

Jag känner även nu att jag börjar att ta tag i saker och ting. Jag vet hur mycket jag ska göra innan jag reser nästa vecka och hur mycket jag måste planera här hemma på gården om jag ska ta hem några små busfrön i stallet. Jag är så himla sugen på så himla mycket och jag blir bara mer och mer stressad. Men på ett sätt tror jag att jag behöver det här faktiskt!

Nu ska jag käka lite wok och börja elda!
Sen blir det top model 13! på 3:an tror jag, klockan 20.00!

/EVELINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0