svar på kommentar/EVELINA



Hej!
Jag förstår att det blir segt när jag säger att jag ska göra en rippningsvideo och sen att det aldrig blir av, men jag har faktiskt filmat med mobilen och det blir fel format så att det inte går att lägga upp på youtube. Men nu när jag är hos sara och matilda så kommer jag kunna ladda kameran ikväll! Och när den är laddad kan jag lätt göra en video! Inget att skylla på egentligen men somsagt, allt jag behövde var batteri i kameran bara!
Så ennu en gång, förlåt för att jag har sagt, men det kommer faktiskt :)

/EVELINA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: mysiseen!

jag tkr det äe dåligt att ni it gör nån sminkvideo också !! (a'<33

2010-04-08 @ 21:24:23
URL: http://mysiseen.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0