svar på kommentarer /m



Svar: Hejhej! Javisst är dom snygga, min pojkvän har bra smak ;) "haha" .
Dom är köpta på stadium, ca 699 kr tror jag. Kram Matilda






Svar: Tja anonymer + er andra som också frågade..
Jag ska absolut inte bli blond som platina blond igen, nej nej det ska jag faktist inte,
Mitt hår blev så slitet då när jag hade det, som jag skrivit tidigare är blond min favorit hårfärg men att genom att färga mitt hår brunt gjorde jag det en tjänst, nu när det har fåt liv igen la jag i lite vår slingor and thats all!
Kommer säkert slinga det en gång till , Tjingeling / Matilda


jag och eve för två år sen, -08
Fjooortis blooond punkt.
och såhär slitet var mitt hår i mitten av december precis innan jag färgade av det till röd/brunt. shieet

Svar: Hej på dig! Jag tycker också det är riktigt dåligt faktist, men nu ska ni få höra lite fakta kring det.

Min och saras storasyster är utomlands och tog med sig våran kameraladdare så våran kamera är inte igång förräns en vecka :( Evelinas kameraladdare är lost så enda sättet för henne att ladda kameranär med våran kameraladdare, haha fan vad vi rör till det :)

Jag tycker nästan när jag skriver det här att allt skulle bli bättre om vi bara investerade en varsin kameraladdare haha, vi skulle dock kunna göra videos med våra mobiler men vi anser att det gör dåligare effekt på filmen , särskilt om vi ska visa er hur vi sminkar oss .. / Matilda


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0