sunlove /tilda


en bild kan säga tusen ord, bild från igår på lyxhotellet!

Hej på er allesammen och välkommna hit alla våra nya läsare!♥
Today was the best wetaher AGAIN här i Norrköping, i allafall ute landet där vi bor "hihi"
Jag har stekt ute med med glass och vänner, sedan har min klass myst med lite bakeri och film efter skolan.
Från kl18-22 ikväll har jag vart med pollen min , tränat ohså.

Nu är min baby här, vi ska ut och ta en ciggurt sen mysa film.
Ni skulle begrava mig som jag ser ut just nu ...... MÅSTE DUSCHAAAA
Orkar inte lägga ut mer bilder från hellgen så det får bli imorn . puss på er (:


Tycker ni om min klocka rå? Enda bilden jag lyckades åstadkomma idag. -duktiga mig
Bra så ni vet har jag shoppat jätte mycket nu under påsken men jag är så himla dålig på att lägga upp bilder på sånt jämt, antar att jag MÅSTE bättra mig på sånt. tjarå


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0