somethoutsandmemories


Nåt säger mig att bilden skriker ut vårkänslor. Första dagen solen lös på och det blev riktigt varmt!
(btw, fyf*n vad brun jag var)



Nåt säger mig att min mobil inte tar så himla dåliga bilder, right?



Nåt säger mig att mitt hår inte blir fult trots rastaflätorna typ?


Jo nu är det såhär att jag ligger hemma själv i soffan och mår lite halvdåligt, en gullig pojke skulle kommit om några timmar efter jobbet men naah, jag vill ju sova! Jag har bara legat i soffan sen klockan halv 7 kanske? Riktigt skönt faktiskt, kollat på talang- såg bruden på bilden över (valentina till vänster om mig) puss på henne!

Jag har även fått ett samtal ifrån t-shirt store idag och yes some new watches is on their way, underbart!


Jag vill även påpeka att alla (framförallt killar) som busringer min mobil (ca 2 ggr om dagen) kan sluta med det för jag oooorkar inte & ni slösar bara pengar för jag är ett så stortt careface på det!

Sedan kan jag även påpeka ( ;) ) att alla tjejer där ute som snackar så himla mycket gojja, försöker trycka ner mig medmera- keep going, fortsätt. Jag tar inte åt mig! :)

puss sålänge, nu ska jag fortsätta kolla filmer medmera!
/EVELINA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0