hemma från .. /tilda

hello chics!
hemma från chillkrök hos vännen carro, där var sky,robbin,jag , sara , jesper och basse.
Vi han dock inte vara där så länge som planerigen var men de va nais.

NU sitter jag sara jesper och basse hos sara och mig, laddat med svull och film så nu kör vi :D .. heh
Längtar tills veckan då jag ska shoppa sjukt mycket <3333333333333333
Hade ni bra söndag? jag HATAR söndagar m en den här va skiit bra, pusss på er då♥

jag och jesper i soffan nyss , har inte fått av mig jacka&skor än hah. körde på gullfläta idag :)


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0