goodmorning sunshine


One Republic- All the right moves

Hur bra är inte låten egentligen? Ibland har rixfm bra låtar och den här tycker jag verkligen är bra! Godmogon förresten, vädret är hur bra som helst och jag tror att det kommer bli en riktigt fin vårdag idag. Det är frost på bilarna och dagget är också helt vitt på ängarna & gräsmattorna. Och sen är himlen helt klarblå, så himla underbart! Och vad är klockan? Jo 9 och jag är uppe med tuppen right? hihi. Känns BRA!

Jag ska nu börja keka frukost och sen dra mig emot my hometown. Ska prata med min chef och sedan träffa min bästa vän Sebastian! Vi kommer säkert åka och fika eller något liknande eftersom att vädret är så himla fint! Och inatt sover jag INTE hemma, vart jag sover är hemligt hähä.





/ EVELINA


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0