fryser sönder / sara

jessica, bella och jag gick och kötta på gymmet efter skolan, efter vi sprungit på bandet kändes det som ni vet vampyrerna i twilight som "glider" fram när dom springer. hahah!  sen hem till jessica och gjorde mat, efter traska vi ner till IP och såg match mellan skärblacka-kimstad. kom hem för ett tag sen. jerre är här nu. aja , jag har nog inte frusit så mycket på länge, spöregn och tunna kläder med skinnjacka osv hahahha! kill me.


jag, jk och jeppsson i halmstad på tylösand i somras 09 ganska brun jag var? haha.
tänk och bah få sola och va varm och ha sommarlov. deppigt värre.


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0