väder imorgon = (n)


kolla skillnaderna på värmen ifrån idag? f*n va tråkigt. tur att man har kort skoldag imorgon då! bara 8:10 - 16:40 .. oooh herre min guud. jag orkar bara inte - regn och moln, kul ..

annars så ska jag faktiskt jag börja plugga på kultur & idéhistorian nu, fick IG på de provet förra terminen så jag måste göra omprov. har inte kollat på papprerna på ett halv år, så kaanske är dags nu efter ett halvår? haha.

pusselipuss/ mig, eran bästa evelina ! 

    






 

ojuste , glömde skriva att jag inte älskar skolan :)







_________________________________________________________________________

Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

haha oh gullet på msn där då! haha jag var faktiskt ironisk om det är ngn som inte fattar det h6 ;) <3

2009-09-01 @ 22:25:40
Postat av: caroline

haha oh gullet på msn där då! haha jag var faktiskt ironisk om det är ngn som inte fattar det h6 ;) <3

2009-09-01 @ 22:27:10

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0