tja bloggen! :)

jag och sara vart lediga idag med , haha rena rama lovet alltså!
imorn ska vi iaf få jobba , och just nu håller vi på att lagar mat!
pasta med pastasås och en god sallad , smarrigt
sara måste ha sin jävla kladdkaka , så hon tyvärr är beroende av
så måste hjälpa henne att göra den nu ...

idag gick vi och kolla lite på stan , hittade massa fina skor  som jag bara måste ha , men vart inget köpt idag väntar på att dom stora pengarna ska rulla in för jag blir så sur
när jag bara kan köpa en sak för då måste jag bara köpa mer :o hihi!
sen träfade vi på lizz och elin och gick och käka med dom , senare prata vi med emelie och bestämde när vi skulle ses!

nåra bilder på mig , yes här kommer dom!




aa ser helt craazy ut me whatever who care lixm? / matildaaa

Hottemptations Kommentarer
Postat av: simone

tösen är söt som vanligt!

2009-09-29 @ 20:46:05
URL: http://metrobloggen.se/simonelinnea

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0