thihihi cha!

hej matilda här , ja ville mest bara säga hej! hah ..
eftersom ni redan vet vad jag gjort idag behöver jag inte skriva det ,
önskar mig själv en mysig kväll hos emelie med sara och emelie och sen hoppas jag ni får en fin kväll!
vi hörs imorn , kanske ikväll ? (;
aya puss på er gohjärtade BARN. haha♥


Just let it be, come on and bring your body next to me,
I’ll take you away, hey,
turn this place into our private getaway,

So leave it behind ‘cause we, have a night to get away,
So come on and fly with me,
as we make our great escape (8)







 i'm sorry for what i am , but this things hurts to much
and i don't know if i can manage more , so what can i say more then i'm realy sorry? ..

Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ingen uppdatering?

2009-10-01 @ 18:21:53

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0