söker brud

hej evelina den bästa här!

jag kom nyss hem från stan & TANDLÄKAREN! hur det gick hos T L får ni inte reda på haha, fifan. efter skolan tog ialf jag, emma & simone en fika på ... ? jovisst, coffe house! de blev cappuchino mint idag igen jättegott. huvudvärken har också släppt efter jag tog en ipren!


valentina & josefine ♥
 



emma på coffe house !



 


todays outfit till höger (ni ser nog inte mycket men ändå)
- glansleggins BIKBOK
- vit klänning VILA
lila övertröjja (lång egentligen)- MONKI




och på bilden till vänster ser ni min vän sebastian berggren. han är en riktigt cool grabb på 17 somrar ? som söker en tjej på heltid. skriv en komentar om ni är intreserade så kan ni vinna en dejt med denna heting!
han älskar brudar med mycket former. SÅ KOM IGEN NU!


/ EVELINA

Hottemptations Kommentarer
Postat av: basssss

hahahhaha bögunge :D<3

2009-09-22 @ 19:52:41
Postat av: empie

öppen för förslag? hahahah ;)

2009-09-22 @ 20:29:26
URL: http://eemmasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är ju sällan du fikar på coffe housex'd

2009-09-22 @ 21:21:53
Postat av: evelina

sv till basse: jag är bara sneel :)

2009-09-23 @ 06:55:06
URL: http://evelinaemeliee.blogg.se/
Postat av: evelina

sv till anonym: ae du , jag fikar väl där nån gång om dagen ;)

2009-09-23 @ 06:55:53
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0