pizza & het lil wayne

tjenna bitches

nu tänker ni nog, oh evelinas himla tjat om lil wayne, men han är såååååå het. det är sjukt, och om ni ska läsa bloggen så får ni stå ut med det bara. jag smällde ialf nyss i mig en halv pizza, den satt finfint. ikväll blir det lungt för min del, för min huvudvärk vill aldrig släppa så om jag går ut ikväll kommer mitt huvud sprängas eller något. det dunkar vääldigt mycket.

jag har inte så mycket fantasi ikväll .. vad ska jag blogga om ?  hiss/ diss listor eller lägga ut gamla bilder blablabla, det finns mycket att blogga om.

förresten, alla har typ hamnat i chocktillstånd då jag är hemma idag. alla skriver : ska inte du festa idag? varför är du hemma? är de typ fel på dig? blablabla




lil wayne & t- pain live






 
snyggaste lil wayne. AAAAAALLLLLLTTTIIIIIIDDDD, tycker ni inte det?


/   evelina!

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0