our sunday!

 Jesper Sara jag och Jk har vart hemma och tagit det lugnt idag , söndag nivet .
Sent nu på eftermiddagen tog jag Sara och Jesper oss en tur till blacka och träffade Carro och Amanda , Amanda kom hem från Turkiet idag , hih kul att hon är hemma igen!
Vi satte oss på pizzeran och åt och nu är jag jesper och sara hemma igen .
Pappa kommer runt och hämtar mig och Jesper så ska vi till akuten och kolla skadorna vi fick frå misshandlen .

Vet inte fall jag hinner blogga mer idag men isåfall hörs vi imorn så får ni höra hur det gick!

Hoppas ni haft en fin helg!
Puss från mig Matilda♥


bilde är från i torsdags på våran 5månaders-dag!

Hottemptations Kommentarer
Postat av: *

Grattzz från norrland;)

2009-09-14 @ 01:53:24
URL: http://robinsliv.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0