morgondagen ..

 
checka vilken gammal bild på mig först .....  haha , visst är jag söt ?


vädret är väl ganska okej, men vadå vara på de geer klockan 08:00 för att ha italienska?  nej, inte okej för mig..  men det hinner jag , det är ju tåg man åker nu så det går lite snabbare!
imorgon kör jag nog på plattat hår, det var SJUKT länge sen. men om det kommer minsta regndroppe på mitt vackra silveraktiga hår, blir det lockigt ..  inte lika trevligt .

vad säger ni om era skoldagar? jag tror inte så många av er är nöjda med era tider, det är väl nästan inga. det ända man gör är att klaga och klaga. det är bra, då får lärarna lite jobb !

  
kolla vilka härliga bilder jag hittade sen jag var i danmark iår.
oh , gud vad varmt och härligt det var den veckan! helt underbart .

/ evelina den FINA

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0