migränatack

hej hallå bitches! evelina här. jag kom hem för någon timma sen ifrån stan. runt tio i skolan (ni såg mitt förra blogginlägg) så fick jag huvudvärken och efter donken tog jag och jesper en fika. arash kom lite senare och då fick jag typ en migränatack så jag drog till fredriks lägenhet och tröck i mig lite piller och sov där nån timme. pappa kom sen halv 9 och skjussade hem mig.

nu sitter jag här, fortfarande lite huvudvärk men den får jag sova bort. sedan tycker jag också att jag lägger ut för LITE bilder på mig själv, får inga klagande komentarer om det, men det är klart ni vill se det . i know you like it.





cleanaste bilden. sååå snygg, det är sjukt ju?

/ evelina den ....?

Hottemptations Kommentarer
Postat av: emmelist

Nu drar Emmelist igång en tävling ! Var gärna med om du vill!



http://emmelist.blogg.se/2009/september/diamonds-are-a-girls-best-friend.html



Annars får jag be om ursäkt att jag störde och önska dig en fortsatt trevlig dag :)



Kram!!

2009-09-18 @ 02:17:28
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0