mat&vikt

joni, nu är jag hemma själv både hos mamma och pappa. *skönt* får se om någon kanske kommer hit en snabbis! jag vägde mig igår och ja jag har gått ner 3 kg. det går uppåt! eller ska man säga neråt? .. haha.

nu ska jag ner och äta för de enda jag fick imig igår va två cheeseburgare så jag måste ha frukost innan jag får ont i huvudet, magen klarar sig men huvudet .. inte at leka med .

OJUSTE!
om 1 vecka exakt fyller jag 17 år bebe!
jag läääääängtar


pusselipuss/ evelina THA beautiful blonde bitch*

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0