lifestyle

lets talk :livstil!

jag är så grymt trött på alla människor som faktist inte ser ut att ha nått liv?
ni som vi umgicks med förut har jag märkt hur lite ni har, alltså som person och i era huven.
att hänga omkring med folk som som inte gör nått bättre än att bara finnas till i typ deras sängar?
och gå omkring på stan utan att ha nått att göra ;o hur kul kan det vara .
seriöst skaffa ett liv och lite livstil som ni mår bra av
tycker synd om er men jag tänker inte gå tillbaka i den skiten för att hjälpa er
även om jag bryr mig så borde ni ju inse snart hur långt nere ni är  .


MY DAY

  • skolan, håltimma två timmar, superskönt!
  • hem till mig där jesper och teddy var och såg film och lite så.
  • åkte in till stan med jesper , soooola på sol&motion
  • NU
    kolla dom andra hyrda filmerna ,(Wrong Turn , Linas Kvällsbok)
    jätte längesen man såg "linas kvällsbok" ( jag är allt som börjar på O , osv HAHAA BÄSTA!





Hottemptations Kommentarer
Postat av: caroline

håller med dig, känns ju bara skabb att se ut o bete sig så. puss på dig fina matilda <3

2009-09-02 @ 22:15:31
Postat av: jonna

hahha kommer ihåg när du jag & sara hyrde linas kvällsbok klockan typ halv sju på morgonen? ;) sjukaste tiderna.. <3

2009-09-02 @ 23:06:56
URL: http://jjonnalilja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det som gör er bättre än alla andra?

2009-09-03 @ 15:46:21
Postat av: M A T I L D A

SV TILL CAROLINE: a det jag menar , äckligt! puss på dig bästa <3

2009-09-03 @ 19:39:44
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: M A T I L D A

SV TILL "ANONYM": jag nämde inte en ända gång att vi var bättre , men vi kämpar med våra liv och det visar resultat! det var det som var budskapet med det hära inlägget .

2009-09-03 @ 19:41:20
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0