Jag är trött =( / Sara


Jag vet ingen utav mina kompisar som kan bli så tjurig som Eve kan bli, Haha!
Vi har haft idrottsdag i Mårn hela jäkla dagen, sen kom vi hem lite efter 3 och Matilda och jag hade bestämt att sola med Carro kl.4 sen va med Eve kl.5. Lyckades vi? Nae. Vi har segat ihop här hemma och är verkligen as trötta. Glömde skicka sms till Båda två, så Eve är skit tjurig och säger att allt är vårat fel och Carro är bara besviken men det kan jag förstå...

Jag tycker om er iallafall, det vet ni och förlåt igen!!♥

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0