hos thina

hej alla bloggläsare, uppdateringen har blivit gaanska dålig va? ele jo, idag ialf. det har spöregnat i norrköping från ungefär klockan 2, helt förj*vligt rentutsagt. så himla jobbigt så det finns inte .. jag har ialf fikat och kekat på cofe house idag med thina och totte. dyngskönt, och jag va jättemätt och belåten när jag kekat klart. sedan gick vi på stan och sånt, köpte leopard strumpbyxor . sedan tog vi bussen till thina och GICK hem till henne i spöregnet. så jag tog thinas rosa mjukisbyxor och vira runt huvudet och hoppade i vattenpölar med thina hahah. fasiken vad kul vi har du och jag !   troligtvis så sover jag här inatt klockan är liksom halv 8 och jag har rdan tagit på mig sköna mjukiskläder och lagt mig i sängen brevid thina med en varsin dator, dösoft!

hoppas ni har haft en bra dag :)



bästa thina almgren !


/ evelina den fina .

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0