herregud

korfattning av gårdagen .. (bilder kommer senare)

middag hos ronny, buss till sara och matilda, buss till tåget, tåg till norrköping, buss till söderköping, bil hem till mig. sedan blev det fix och partytagg där. sen fick vi skjuss till bussen, sen tog vi buss till stan, fixade lite saker, hoppade på spårvagnen till haga, sen blev det lokalfest där.

vid 2 blev det bråk och det slutade med att polisen kom och jag ska typ på rättegång och peka ut dom som gjorde det. matilda & jesper blev nerslagna. vi tog taxi till akuten och satt där i 2 timmar till 6 ungefär, då tog vi taxi hem (orkade vara kvar där hela natten). väl hos sara & matilda la vi oss och sov. vaknade vid halv 12 och då tog vi ett tåg till stan, jag tog bussen till söderköping, rolle mötte mig med motorcykeln som vi åkte hem på. och nu sitter jag här, verkligen JÄTTEtaggad tills ikvälls aktiviteter ..

förstog ni någonting?
säger bara en sak, jävla idioter .


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Mathilda

hur är de med dom nurå:)?

2009-09-12 @ 15:13:27
URL: http://mathiild
Postat av: evelina

sv till mathilda: det är bara bra !

2009-09-12 @ 15:29:35
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0