hair /matilda

håller på att tvätta mitt löshår med silvershampo
hoppas som vanligt på att de ska bli exakt som man vill även fast de kanske ser rätt bra ut ;o?
hårinpackning är jätte viktigt efteråt förstås.




  • platttång , locktång , krustång , blondering -färgning överhuvudtaget-blondspray, löshår och silvershampo

allt det förstör ens hår sjuktmycket utan att man kanske lägger märke till det, slitna toppar får du jättelätt
och håret ser lätt livlöst ut .
vi tjejer vill ju oftast att vårat hår ska se perfekt ut , men utan nått liv i håret så ser det faktist inte ens lite bra ut!
Använd mycket hårinpackningar och skippa tängerna i veckan ,helgen vill man såklart se lite extra ut , ja ni vet vad jag talar om , det förstör inte att ta lite då&då men klart det sliter på ditt hår oavsett vilken dag det är , haha!


 


Hottemptations Kommentarer
Postat av: Anonym

jag såg dig också vid pendeln i måndags och så träffades vi ju på pendeln idag också! :D

arå, praon är helt okej. ihi <3

2009-09-30 @ 19:01:47
Postat av: bella

haha det var jag som kommenterade nyss. :)

2009-09-30 @ 19:03:51
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0