GODmorgon

tja matilda här , inatt somna jag av att jag prata med jesper i tele hann inte ens lägga på , hah
och idag kl11.15 vaknar jag av att heidi ringde mig


heidi kommer snart hit och innan de tänkte jag ta mig en frukost och väcka sara my twin
vädret ser inte bra ut idag , vill ha fint väääääääder är trött på de här
gårkvällen var helt klart rolig nu laddar vi för ikväll wuhu.


gårdagens shoppigbilder kommer och bilderna från i somras med
längta på nu puss*
/ tilda


litet inlägg till evelina
du vet att inte jag är typen som bråkar och det värsta jag vet är att va osama med folk
något jag tycker är onödigt och helt klart omoget är att vi skriver HÄR men pratar inte med varandra .
jag vill inte ha de såhär, förstår inte ens varför de blev så?
du får gärna höra av dig
we miss u our bestfriend





Hottemptations Kommentarer
Postat av: alicia

varför skriver sara och matila att evelina kan höra av sig, ni kan ju också höra av er till henne? eller?

2009-09-05 @ 19:32:15
Postat av: evelina

jag håller med alicia .

2009-09-06 @ 21:01:56
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0