chicken, coffe, coffe ..

shushu, evelina här!

 
chicken kebab m-m-m-m-mummaa


  
coffehouse omg 1 med caroline och thina!





coffehouse (jag åt) med carro basse & lorra.



hej hallå! så här har min eftermiddag sett ut. jag slutade vid halv 12 så jag carro & thina drog till stan och kekade chicken kebab istället för skolmaten (det va korvstroganoff & jag äter inte korv). vi köpte hårprodukter till thina då jag ska färga hennes hår till BLONDT! så det blev väldigt mycke blonderingsgrejer, yeye asbra.  sedan tog vi en fika på coffehouse igen med varandra, thina drog hem & jag och caroline fixade lite grejer, sen träffade vi basse & lorra & sedan blev det fika igen på coffe house, haha dom gör mig pank .. haha.

& aa konstigt att jag är sur på er sara&matilda. det här var fan droppen , orkar inte mer ni får fan ta tag i det här nu, annars skiter jag it, SERIÖST.

/  EVELINA THA BEAUTIFUL BEATCH

Hottemptations Kommentarer
Postat av: thina almgren,.

blir inget blont ^^ haha

johline fixa till det :P får inte färga det blont för linus heller :O xd hehehe men vi tart en annan gång ;)<3 LOVE YOU!

2009-09-24 @ 04:51:23
Postat av: evelina

sv till thina: åh pucko. love u <3

2009-09-24 @ 07:12:04
URL: http://hottemptations.blogg.se/
Postat av: caroline

CHICKEN <3 haha

2009-09-24 @ 21:02:18

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0