checklist of today

jag har inte aktiverat active X kontrollen eller vad den heter, eller rättandesagt. jag har försökt flera veckor varje dag men fattar inte instruktionerna ..  aja nu undrar ni säkert varför jag ska aktivera den? jo , den måste vara instalerad för att kunna vara på youtube. men som tur är så har ju jag spotify!

tänkte lägga in en fin låt av britney spears. helt amazing.
sök på youtube:  Britney spears - out from under !


började lite fel där kanske? men jag kom hem för någon timme sen, jag har hunnit :

 gjort prov i skolan klockan 8 på morgonen

 ätit spenat & fisk medan erik meddela mig att de hade 5 rätters middag med nybakat bröd + tzatsiki på deras lunch ..

fått värmepanik så jag gick omkring med endast en rosa klänning + toffs på stan .

åkt till linköping & gått på ikea och någon meckaffär? vad heter det nu igen ..

ätit på restaurang med pappa och snackat massor. sedan dragit till ica & Köpt naturgodis!


dedär var min dag dedär.
puss puss! /  evelina ♥


Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0