catfight ? ;O

ss hej matilda!
vet att jag har vart sjukt dålig på update men lever somsagt mitt underbara liv .


idag har jag vart iskolan somvanligt , vi hade franskaprov och film heladagen , loveit!
efter skolan storstädade jag mitt rum , helt fint och man ser att det är rosa igen (a)

sen har jag shoppat med mamma
bilder får ni imorn för nu ska jag äta sen drar jag heidi sara och carro på en chillfest här inärheten!


och evelina när jag skrev att vi var ute och gick gick vi till pizzan och köpte cigg trodde du skulle fatta det
eftersom att vi har lovat våran mamma att sluta röka ,
dessutom sa vi  (tisdags?) att vi kanske kunde ses då för vi visste inte fall vi skulle va med sarafolkesson
så vi bestämde ingenting och det vet du med.
förlåt om jag ville ta det lugnt en torsdag och inte skrev till dig att vi skulle stan den dagen!


ikväll ska vi ha kul tjejer puss från mig matilda

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0