bad update

förlåt för dålig uppdatering men jag har inte varit hemma inatt. svenskan och jag är inte goda vänner så jag åkte till thina för att vi skulle kunna göra klart uppgiften. men ofcourse sover både totte & jag hos thina så hela kvällen/ natten var bara flumm haha.  & idag var jag så himla trött. vaknade upp 20 minuter innan vi skulle åka så det blev mjukisbyxor & en tjocktröjja som outfit. och hur var vädret? jo sjukt varmt så jag fick typ panik.  jag gick ialf på första lektionen (sov hela, mår inte så bra faktiskt). sedan så sjukanmälde jag mig och nu sitter jag här hemma med massa godis, & självklart är de rosa mjukisbyxorna på! 


thina iförrgår tror jag . nice car




 
mina snygga leggins




& barntotte!




Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0