ae allt är ett skämt



bloggen also, det funkar knappt inte längre. jag har ialf ingen positiv inställning på skrivandet plus att jag knapp vill uppdatera någonting längre, förut kunde inläggen bli runt 10-15 per dag nu ligger dom runt 2-5 och det är sjukt tråkigt. vintern är påväg och allt blir segt liksom, jag får se vad jag gör, vi får se!

back to my day,
igår åkte jag hemifrån vid 13:00 och tog bussen till norrköping och träffade en sötnos. vi tog en fika på coffehouse, sedan träffade jag basse, jesper, jonte, denna, lukas, robban & aa dom. vi tog pendeln till kimstad och sen buss till blacka på ''fest''. inte så himla kul där så jag ringde efter skjuss och blev hämtad halv 12 ungefär. somnade vid tolv och vaknade nyss!

får se vad som händer idag, pappa vill att jag ska följa med till ikano huset och köpa grejer, men jag vet inte om jag orkar liksom .. vi får se! sover antingen hos pappa eller hos mamma idag. we will see, we sill see.


pusspuss/ evelina

Hottemptations Kommentarer

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0