vaknade precis ..

godmorgon alla läsare!/ evelina.

kvällen var galen, och man kan inte säga annat än att gymnasie- club suger. det står liksom självskrivet. dock fick vi en rolig förfest hos tom och vandring i regnet, jag träffade även gamla kompisar och även dom jag har nu på club. fettmysigt att fixa sig hos caroline och allt dedära också!

jag blir så sjukt besviken på mig själv då jag aldrig kan vara nöjd med något jag är på eller något jag gör. måste lära mig att ta det lungt bara och leva idag'.  nu tänkte jag gå ner och äta frukost. sedan så ska jag chilla duschen!


ser ni hur sjukt trött jag var i skolan igår (bilden till vänster) ?  omg
bilden till höger ser bara allmänt fet ut .. aya whatever!


vi hörs senare!
pusspuss/ evelina


ojuste!, ja måste ringa sjukhuset.. attans

Hottemptations Kommentarer
Postat av: S A R A

okej, vad kul du är tillag nu säg till när jag är det :D

2009-10-17 @ 10:55:31
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: S A R A

braaa :D

2009-10-17 @ 11:46:58
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: Lenny

bloggsvar:

kan vi gå ut & röka? , förklarar allting då. / till sara.

<3

2009-10-17 @ 12:13:15
URL: http://lostsoulz.blogg.se/
Postat av: caroline.

evelina den fina hör av dig senare! :D

2009-10-17 @ 13:15:41

Kommentarer som är i nån stil av nerkränkning på oss tar vi inte bort, men tänk på vad ni skriver är ni snälla, för sånna kommentarer anser vi som ointressanta och blir olästa! Om du har frågar går det bra att Kommentera här eller skriv också till våran mail ([email protected]) :

Namn:
Kom ihåg mitt namn,bloggadress osv?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (omdu har en, vi vill gärna att du gör det):

Kommentera ditt inlägg här Sötnos:

Trackback
RSS 2.0